Jeżeli masz już konto w naszym sklepie, wpisz proszę dane logowania.

Adresy dostawy
Adres wysyłki taki sam jak na fakturze
Dodaj adres
Nazwa SKU Cena netto: Ilość wartość netto Podatek Suma
 
 
Razem:
0,00 zł
0,00 zł
Warunki sprzedaży - Zasady zwrotów

Warunki sprzedaży

1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.inoxcentrum.pl, prowadzony jest przez firmę Inox Centurm Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu, woj. Wielkopolskie na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego z dnia 18.05.2015 roku nr Numer KRS: 0000557983 .

Dane Sprzedawcy:
Inox Centrum Sp. z o.o. Sp.k.
adres: ul. Starosądecka 1
61-351 Poznań
NIP: 7822585102, REGON: 361534851

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet.

3. Oferta przedstawiona przez sklep Grindpol.pl na stronach internetowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

4. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

5. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

6. Zamówienia poprzez stronę www.grindpol.pl mogą składać klienci, którzy założyli konto w sklepie Grindpol.pl i zalogowali się na swoim koncie klienckim.

7. Do wartości zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

8. Przesyłki dostarczamy na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

9. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych licząc od dnia wysyłki. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek spowodowane przez firmę kurierską.

10. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduje się na stronie: Wysyłka

11. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT.

12. Możliwe są następujące formy płatności:

• Gotówka – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki lub w kasie przy odbiorze osobistym.

• Przelew - Przedpłata na konto. Zamówienie rezerwuje towar(y). Na wskazany e-mail przesyłamy wiadomość z nr konta bankowego i kwotą do zapłaty. Towar(y) wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub informujemy o gotowości towarów do odbioru osobistego.

13. Zamówienia z przedpłatą na konto, które nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).

14. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem reklamacyjnym należy odesłać na własny koszt na adres sklepu.

15. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania niezgodnego towaru.

16. W przypadku gdy reklamacja jest uzasadniona towar zostaje wymieniony na nowy i odesłany na koszt sklepu.
© 2016 Spitcom